FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Od 100 najvećih hrvatskih tvrtki 78 prisutno na društvenim mrežama

Autor: Mirna Puklin Vucelić
ZAGREB, 30. rujna 2015. (Hina) - Od 100 najvećih hrvatskih tvrtki 78 je aktivno na barem jednoj od šest najpopularnijih društvenih mreža, pokazalo je istraživanje "Like, Tweet i Share u službi Top 100 tvrtki" koje je provela agencija za komunikacijsko savjetovanje Quadrans.
Istraživanje je provedeno u kolovozu i rujnu, a lista 100 najvećih prema prihodima preuzeta je iz izdanja "Tisuću najvećih" magazina Lider.
 Prema broja fanova, sljedbenika i pretplatnika na šest društvenih mreža (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Google+ i YouTube), najuspješnije tvrtke među vodećih 100 su Hrvatski telekom i Vipnet, a dva najuspješnija branda Jana i Dorina, pokazalo je istraživanje.
 Na svih šest društvenih mreža prisutno je samo šest tvrtki i to su Hrvatski telekom, Pliva, Vipnet, Croatia Airlines, Hrvatska pošta i Valamar Riviera, dok je 25 posto tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, najčešće Linkedinu.
  "Hrvatske tvrtke najviše komuniciraju na Linkedinu, Facebooku i YouTubeu, a najaktivnije su tvrtke iz financijskog i prehrambenog sektora te sektora trgovine, maloprodaje i distribucije", kaže  komunikacijska stručnjakinja i direktorica Quadransa Aleksandra Kolarić.
 Na najvećoj svjetskoj mreži Facebooku 48 tvrtki ima aktivnu stranicu, s tim da daleko najveći broj fanova ima DM – Drogeriemarkt i to 4,5 puta više od prosjeka. Na Facebooku su u travnju 2009. svoje stranice prvi otvorili Valamar Riviera i Zagrebačka pivovara, navodi se u istraživanju.
 Na Twitteru aktivno je tek 13 posto najvećih hrvatskih tvrtki. Croatia osiguranje prva je od hrvatskih Top 100 tvrtki koja je izašla na Twitter i to u svibnju 2009. godine. Hrvatski telekom (HT) pak najuspješnije komunicira na toj mreži, s 4,5 puta više sljedbenika od prosjeka i 5 puta više tvitova od prosječnog broja promatranih tvrtki.
 Na sve popularnijem Instagramu komunicira 13 tvrtki. Najuspješnija je Vindija, čiji je broj sljedbenika 3,5 puta veći od prosječnog broja ostalih kompanija. Vindija je ujedno i najproduktivnija, s najvećim brojem objava.
 Najveći broj tvrtki, njih 59, prisutno je na Linkedinu. Prema broju sljedbenika dominira Ina koja ih ima 7,5 puta više od prosjeka.
 Devetnaest tvrtki prisutno je na mreži Google+ na kojoj daleko od ostalih odskače Vipnet.
 Što se tiče prisutnosti tvrtki na YouTubeu, 46 ih ima vlastiti kanal, a najuspješnija među njima je Podravka, koja na YouTubeu ima 10 puta više pretplatnika i pregleda od prosjeka.
 "Za razliku od korporativnih stranica, samo 11 posto tvrtki ima brand stranice. Brandovi 100 najvećih hrvatskih tvrtki fokusirani su prvenstveno na Facebook i obično su prisutni na dvije društvene mreže", kaže Kolarić.
 Ožujsko pivo jedini je brand prisutan na 4 društvene mreže. Tportal, brend HT-a, najjači je po broju fanova na Facebooku među brandovima promatranih tvrtki, a ujedno je i najaktivniji na Twitteru. Agrokorov brand Jana najpopularniji je na Instagramu, dok Krašova Dorina ima najviše pregleda na YouTubeu. Najviše pretplatnika na YouTubeu ima Ožujsko pivo, pokazuje istraživanje.

(Hina) xmpv yduk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙