Izložba "Transmissions – Art in Eastern Europe and Latin America, 1960-1980", koja ostaje otvorena do 3. siječnja sljedeće godine, kroz djela najistaknutijih umjetnika tih zemalja uspoređuje društveno nestabilne situacije u zemljama tzv. Istočne Europe prije sloma komunizma sa sličnom turbulentnom društveno-političkom klimom u Latinskoj Americi, što će imati značajne reperkusije na umjetničke scene tih zemalja u burna dva desetljeća od 1960. do 1980.
Na obje su strane, u Istočnoj Europi i na južnoameričkom kontinentu, umjetnici djelovali izvan tržišta umjetnina, koje zapravo nije ni postojalo, bili su relativno autonomni u odnosu na društvene zahtjeve, a zajednička im je bila i kritika institucija, često baš muzejsko-galerijskog sustava, te općenito političkog establišmenta kao i društva u cjelini, ističe se.
Izložba okuplja važna djela iz MoMA-ine zbirke istočnoeuropskih umjetnika među kojima su hrvatski umjetnici Tomislav Gotovac, Sanja Iveković i skupina Gorgona, a od istočnoeuropskih umjetnika tu su Geta Bratescu, Ion Grigorescu, Dóra Maurer, OHO, Aktual, Fluxus East te latinoamerički autori Beatriz González, Antonio Dias, Lea Lublin, Ana Mendieta i drugi.
Najave izložbe prate radovi hrvatskih autora, reprodukcija jednog od slavnih globusa hrvatskoga umjetnika i nekadašnjeg kustosa zagrebačkog Muzeja suvremena umjetnosti Dimitrija Bašičevića Mangelosa, fotografije članova Gorgone s otvaranja izložbe Julija Knifera iz Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu 1966., te Sanje Iveković (In the Apartment, 1975.) koja je upravo u njujorškoj MoMA-i s velikim uspjehom održala svoju veliku retrospektivu "Sweet Violence" (2011/2012).
Hrvatska povjesničarka umjetnosti Tihana Puc nedavno je objavila studiju u kojoj ističe da najprisutniji hrvatski vizualni umjetnici izlažu u inozemstvu po 25 do 30 puta godišnje i taj se broj povećava. Tako, od 1991. do 2012. Mladen Stilinović izlagao je 321 put, Sanja Iveković 319 puta, a David Maljković je od 1996. sudjelovao na 253 izložbe.
Tihana Puc analizirala je 6400 izložbi u kojima je sudjelovao 61 hrvatski umjetnik od 1991. do 2012. godine, od kojih su 3707 bile međunarodne. Studija je pokazala da više od 80 posto hrvatskih vizualnih umjetnika mlađe generacije nema nikakvu vidljivost na međunarodnoj sceni.