"Završilo je najatraktivije razdoblje u turističkoj sezoni za talijansko tržište, a analize pokazuju nove trendove u dolasku turista iz te zemlje odnosno da je Hrvatska privukla i novi profil gostiju s talijanskog tržišta, onih s juga Italije kojih prije nije bilo puno", ističu iz Unilinea.
I njima je kao i ostalim Talijanima u Hrvatskoj ljeti najzanimljivija Dalmacija odnosno Novalja, Pag, Makarska, Dubrovnik i Hvar, a ove se godine primjećuje i jači povratak Talijana u Istru, čemu su, po ocjeni iz Unilinea, uz promociju pridonijeli i relativno povoljni letovi na relaciji Rim-Pula.
Kaži i da su talijanski turisti za smještaj uglavnom birali privatni smještaj i hotele sa tri i četiri zvjezdice, kao i da su bili često na izletima, obilascima kulturnih znamenitosti, gastro degustacijma i drugom.
Ove sezone iz Italije su pojačani i individualni dolasci, i to većinom u 'last minute' ponudi što se 'proteglo' sve do sredine kolovoza, a iz Unilinea kažu i da je talijansko tržište idealan primjer kako je dovoljno i malo promocije da se postigne puno.
"Talijani će otići na ljetovanje u destinacije koje se oglašavaju na televiziji, koje su popularne i u kojima su bili njihovi prijatelji, po preporuci. To tržište ima još puno potencijala i rezultati mogu biti i bolji", poručuju iz te kompanije.
Talijanskih turista je, po podacima HTZ-a, u prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatsku došlo 460,2 tisuće ostvarivši 1,85 milijuna noćenja, što su porasti od po 8,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Samo u srpnju porasti s talijanskog tržišta bili su i veći, došlo je 14 posto više Talijana nego u istom lanjskom mjesecu ili njih 189,2 tisuće koji su ostvarili milijun noćenja ili 10 posto više.
Takvi podaci pokazuju i određeni oporavak talijanskog turističkog tržišta čiji su turisti zbog krize u zadnjih par godina u nešto manjem broju dolazili u Hrvatsku i druge inozemne destinacije, a nastavak sličnog, pozitivnog trenda u hrvatskom se turizmu s tog tržišta očekuje i do kraja ove godine.