Međunarodne nagrade za čokoladu neovisno su globalno natjecanje u organizaciji vodećih stručnjaka u industriji, osnovane su 2012.
Gustolato je medalje osvojio u svim kategorijama u kojima se i natjecao - zlato u kategoriji cremina (tip bajadere) od mliječne čokolade za cremino pralinu s lješnjacima iz talijanske pokrajine Piemonte, a srebra u kategoriji bijelih dražeja s bademom, za dražeje sa sicilijanskim bademom i infuzijom istarskog šafrana, te u kategoriji namaza od mliječne čokolade za namaz s grčkim pistacijama.
Gustolato je jedini hrvatski brend koji je dobio nagrade/medalje u tom ocjenjivanju, a osim njih u natjecanju su, kako se doznaje, bile još i čokolade Nadalina iz istoimene radionice sa splitskog područja.
Ocjenjivanja u sklopu Međunarodnih nagrada za čokoladu održala su se se po principu regionalnog ocjenjivanja - od regije Skandinavije do Velike Britanije i Njemačke te SAD-a, a Gustolato se natjecao u mediteranskoj regiji te je medalje odnio među konkurencijom iz Italije i Španjolske.
"Izuzetno smo ponosni što smo nagrade osvojili s proizvodom kojem je matična zemlja Hrvatska, na kojem su radili hrvatski stručnjaci te koji je obogaćen autohotnim hrvatskim sastojcima", ističe direktor tvrtke Dream Lab Dario Traverso koji smatra i da kvalitetan proizvod s pravom idejom može naći mjesto na svakom svjetskom stolu.
Iz te tvrtke se doznaje da su im vlasnici Talijani, koji su prošle godine u rujnu nakon investicije od 2,5 milijuna eura otvorili pogon u Novigradu gdje proizvode sladoled, slastice, čokolade i prže kavu. Osim tog pogona, u Hrvatskoj su na tri različite lokacije otvorili i lokale/slastičarnice, a sveukupno zapošljavaju 30-ak ljudi.
"Pogon u Novigradu radi u tri smjene, a njegov proizvodni kapacitet u jednoj smjeni je 600 kilograma sladoleda, 60 kilograma slastica, 90 kilograma čokolade i 60 kilograma kave u prženju", ističu iz te tvrtke dodajući da su zadovoljni poslovanjem u prvih nekoliko mjeseci rada pogona.
Naglašavaju da sve što proizvode rade prema tradicionalnim recepturama i na zanatski način i to za hrvatsko te regionalna tržišta, dok sastojke nabavljaju od vrhunskih talijanskih i hrvatskih dobavljača.