Kampanja je, kako ističu, rađena u suradnji s tvrtkom Bruketa&Žinić OM te medijskom agencijom Unex Media.
Kroz medije i aktivnosti na prodajnim mjestima potrošačima su predstavljeni Podravka temeljci i demonstrirana njihova uporaba u raznovrsnim jelima, naglašavaju iz Korporativnih komunikacija Podravke, dodajući da je kampanja postigla važne tržišne efekte.
Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA), prema svjetskoj licenci Effie Worldwide organizacije.
Effie nagrade dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini te na nacionalnim natjecanjima u više od 40 zemalja diljem svijeta, a kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska.
U više od 40 godina postojanja, Effie nagrade su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.
U "Podravkine temeljce" utkano je svo najbolje kulinarsko znanje i iskustvo kompanije te oni predstavljaju važan iskorak u razvoju kulinarstva", napomenuo je direktor marketinga Kulinarstva Marcel Janeković, dodajući kako su razvijeni u suradnji s vrhunskim kuharima Hrvatskog kuharskog saveza.
Podravka temeljci (goveđi, kokošji, povrtni i za riblja jela) su stvoreni bez umjetnih aroma i pojačivača okusa te bez konzervansa, navodi se u priopćenju.