Cilj projekta, koji je financiran s 240.000 eura u okviru Europskog socijalnog fonda, bio je poboljšanje kvalitete HZZ-a u pružanju usluga onima koji traže posao na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Youtube i LinkedIn.
Na početku projekta analizirane su usluge koje HZZ pruža na društvenim mrežama, a rezultati su pokazali da tamo nije baš previše prisutan. Kako je anketa pokazala da više od polovice hrvatskih građana koristi internet, a na društvenim mrežama aktivno je njih oko 40 posto, to je bio poticaj da HZZ i kroz društvene mreže promovira i predstavi svoje akcije.
Pritom je za klijente koji nemaju pristup internetu HZZ ostavio na raspolaganju telefonske i osobne kontakte s djelatnicima Zavoda, rečeno je na skupu.
Novi pristup komunikaciji na društvenim mrežama bitno pridonosi smanjenju troškova HZZ-a za kontakte s klijentima, a čitav proces pronalaženja posla puno je brži.
Ističući važnost novih oblika komunikacije na društvenim mrežama, pomoćnica ministra rada i mirovinskog sustava Tatjana Dalić istaknula je kako je lani bilo zaposleno 252.442 osoba, što je najveća brojka u zadnjih 11 godina.
Od toga su 107.000 mladi ispod 30 godina, a njih 89.000 zaposlilo se izvan mjera za poticanje zapošljavanja mladih, rekla je Dalić.
Projekt "Razvoj društvenih mreža u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje" trajao je osam mjeseci, a partner HZZ-u bio je talijanski konzorcij za informativne sustave CI Piemonte.