Novi slogan hrvatskog turizma osmislio je konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.
Ministar Lorencin i direktor Ivičić naglasili su da se time želi postići još veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života kao i njene raznolikosti te očekuju i dobre reakcije tržišta.
"Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja, a upravo je život u Hrvatskoj i načini na koje se on odvija, prepoznat na stranim tržištima kao lijep za življenje", kazao je Lorencin. Napomenuo je da se sloganom pozivaju i domaći i strani turisti da svoje najvrednije dane u godini - odmor, rekreaciju, zabavu, uživanje u kulturi i drugo, provedu u Hrvatskoj.
Slogan je primjenjiv na svim jezicima te po svim komunikacijskim kanalima, a sažima sve hrvatske prednosti - od prirodnih ljepota, kulturnih i povijesnih znamenitosti, gastronomije, ljubavi, tajni i drugog.
Nakon odabira slogana slijedi izrada novog loga, vizuala i drugih promotivnih i marketinških materijala koji će ga pratiti, kao i razrada nove koncepcije oglašivačke i ukupne marketinške kampanje hrvatskog turizma (cjeloviti integrirani marketinški komunikacijski sustav) za idućih pet do deset godina što proizlazi i usklađuje se s postavkama lani usvojenog Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma (SMHT) za razdoblje do 2020.
Za pronalazak "Big Idea" i izradu koncepta HTZ je predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
Krajem prošle godine od ukupno 13 ponuda pristiglih na taj natječaj odabrala je pet 'konzorcija' ponuditelja, domaćih i stranih marketinških agencija, Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije.
Oni su dostavili ponude s kreativnim prijedlozima, koje je HTZ potom krajem prošle i početkom ove godine testirao na osam glavnih tržišta te se pokazalo da je slogan od ponuditelja izazvao najviše pažnje i dobio dobrih ocjena.
Time je i dosadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina 'aktivnosti', što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina.