Josipović je u subotu Državnome izbornom povjerenstvu (DIP) predao drugo financijsko izvješće o troškovima kampanje, a Šarić je novinarima u Samoboru izjavila kako je u odnosu na prvo izvješće razlika oko 200 tisuća kuna prikupljenih od 20-ak donatora.
"Naš ukupni trošak do dana predaje izvješća je 5,8 milijuna kuna, a od toga je 2,9 milijuna kuna uloženo u medijsku promociju programa", rekla je Šarić. Pojasnila je kako u izbornom stožeru drže da građani trebaju imati najvažnije informacije što kandidati nude i zbog čega su upravo oni najbolji izbori za predsjednika Hrvatske.
Izvijestile je i da je nešto manje od 2,7 milijuna kuna prikupljeno od donacija građana i tvrtki, a ostatak novca je od stranaka koje podržavaju Josipovića te od sredstva koje predsjednički kandidati dobivaju iz državnog proračuna sukladno zakonu i odlukama Vlade.
"Nastojali smo da kampanja bude skromna i u okvirima gospodarskog trenutka u kojem se Hrvatska nalazi. Rastrošnosti nije bilo", poručila Šarić.
Nisu, kazala je, trošili na velike dvorane i velike skupove, niti na "dovođenje ljudi iz cijele Hrvatske na skupove". "Vjerujemo da će DIP izvješća detaljno proanalizirati i da će se vidjeti kako, barem u našem slučaju, nije bilo netransparentnosti", kazala je.
Naglasila je pritom da je Josipovićev stožer platio sve račune. I na taj se način, ističe, šalje poruka građanima i tvrtkama "kako se treba ponašati".
O ukupnim troškovima, dodala je, u ovom se trenutku ne može govoriti, ali oni će biti manji od troškova predsjedničkih kampanji prije pet godina. "Mi smo s ovim iznosom ispod troška koji je bio prije pet godina, kao i ispod maksimuma koji je zakonom prospisan predsjedničkim kandidatima da smiju potrošiti", kazala je Šarić, podsjetivši da je to 8 milijuna kuna i još 20 posto tog iznosa za drugi krug.