Izložba Brune Planinšeka (Zagreb, 1930. - Zagreb, 2002.), jednoga od najznačajnijih autora u povijesti modernog dizajna u Hrvatskoj, koncipirana je kao monografski prikaz njegovog djelovanja od početka pedesetih do završetka sedamdesetih kada, potaknut modernizacijskim procesima, dizajn u Hrvatskoj dobiva istaknutu društvenu ulogu.
Cilj izložbe je muzeološki i kontekstualno prezentirati relevantan autorski opus, te istaknuti potrebu promocije dizajna kao jednog od ključnih segmenata materijalne kulture, ističe se u najavi izložbe, kojoj je autorica koncepcije Jasna Galjer, a likovnog postava Ranko Horetzky.
Opus je predstavljen kroz tematske cjeline u kontekstu tadašnjih zbivanja koja su imala značajnu ulogu u recepciji dizajna, od studija na arhitektonskom odjelu Akademije za primijenjenu umjetnost u Zagrebu, postava izložbi do urbanih intervencija i projekata za interijere, s težištem na djelovanju u području produkt dizajna.
Izloženi su predmeti vezani uz njegov dizajnerski rad - studentski radovi, ambalaža, prototipovi, produkt dizajn, plakati, dokumentacija - studije, skice, nacrti, fotografije, reklamni oglasi te građa koja dopunjava kronologiju njegove profesionalne karijere, odnosno nagrade, priznanja, katalozi izložbi.
Planinšek je na Akademiji za primijenjenu umjetnost u Zagrebu stekao zvanje akademskog arhitekta i edukaciju zasnovanu na avangardnim eksperimentalnim modelima utemeljenim na tradiciji Bauhausa, što ga je usmjerilo prema izrazito širokom polju interdisciplinarnog bavljenja dizajnom. Na području produkt-dizajna afirmirao se već 1956., kada za osječku tvornicu "Saponia" oblikuje ambalažu tekućeg deterdženta BIS, koja je u raznim varijantama i materijalima desetljećima uspješno ispunjavala tehnološke zahtjeve.
Iste godine započinje dugogodišnju suradnju s tvornicom Elektron-Kontakt u Samoboru, te dizajnira električni mlinac za kavu Miki, koji je kao primjer uspješnog produkt-dizajna 1965. uvršten u svjetsku selekciju industrijskog dizajna do deset američkih dolara na izložbi u St. Louisu, zajedno s radovima vodećih svjetskih dizajnera Ettorea Sottsassa, Tapija Wirkkale i Maxa Billa, a s koje je otkupljen za fundus Muzeja moderne umjetnosti u New Yorku.
Izloženi su i Planinšekovi radovi ostvareni u sklopu suradnje s industrijom, uređaji koje je dizajnirao u sklopu suradnje s tvornicom Radioindustrije Zagreb - RIZ, brojni kućanski i elektronski aparati, od gramofona i pojačala do televizijskih prijemnika, gdje je ostvario izuzetne rezultate u primjeni funkcionalnih i suvremenih oblikovnih standarda. Za dizajn serije električnih bojlera, sušilice za ruke i mlinca za kavu 1963. je dobio Nagradu grada Zagreba, prvu dodijeljenu u kategoriji Dizajn.
Za izložbu u Tehničkom muzeju, koja će biti otvorena do 15. ožujka, radovi dolaze iz fundusa Tehničkog muzeja, obiteljske ostavštine, Kabineta grafike HAZU, NSK i privatnih zbirki.