Izložit će se 120 radova studija Apparatu, Dvelas, Mad Lab, Omelette_ed, PCM Design, Raul Lauri Design Lab, Redo-me, Sagenceramics, Usame i Yarussi Alvarado.
Već sama organizacija studija svjedoči o novom modelu djelovanja - na njihovu čelu su kreativci koji su istovremeno osnivači tvrtki, njihovi glavni dizajneri, proizvođači, marketinški stručnjaci te prodavači. Kako bi se probili na globalnu scenu oni su se okrenuli obrtničkoj proizvodnji u malim serijama, inovativnim dizajnerskim rješenjima, novom načinu upotrebe poznatih materijala te vrhunskoj završnoj obradi, stoji u najavi izložbe.
Ne bi li se riješili ovisnosti o velikim tvrtkama za distribuciju, aktivirali su se u internetskim društvenim mrežama putem kojih reklamiraju i prodaju po cijelom svijetu. Takvim izbacivanjem posrednika smanjili su cijenu konačnog proizvoda, kao i cijenu dostave do potrošača, a ujedno su, održavajući direktan kontakt s kupcem, osigurali proizvodima dodatnu dimenziju individualnosti i topline čime te mlade mikrotvrtke mogu uspješno konkurirati velikim brendovima.
Njihov namještaj, rasvjetna tijela i ukrasi za suvremeno stanovanje preispituju ustaljene obrasce svakodnevnog ponašanja, ekološki su osviješteni i istovremeno okrenuti lokalnoj zajednici i globalnom tržištu.
Izložbu je u suradnji s Galerijom Klovićevi dvori organizirala AECID - Španjolska agencija za međunarodnu razvojnu suradnju španjolskog Ministarstva vanjskih poslova, na čelu s kustosom izložbe Marcelom Leslabayem.
Po riječima kustosa, dizajneri su među prvima shvatili nova pravila današnjeg doba u kojemu se naše aktivnosti odvijaju na drugačiji način nego prije nekoliko godina te su se preispitali kao stručnjaci kako bi investirali u vlastite projekte i utrli vlastiti put.
Posljednjih godina pojavilo se mnoštvo malih tvrtki predvođenih dizajnerima koji traže alternativne puteve za dizajniranje i komercijalizaciju svojih proizvoda, one su dio nove kreativne industrije koja obuhvaća proizvodnju namještaja, rasvjete, igračaka, odjeće, nakita, obuće, digitalnih časopisa, video igara i aplikacija, pa svaki dan svjedočimo kako pronalaze alternativni put za razvoj svojih ideja i koriste nove medije za brzu promidžbu svog modela poslovanja po cijelom planetu, ustvrdio je Leslabay u katalogu izložbe.
Prije Zagreba izložba je gostovala u Berlinu, a u Klovićevim dvorima će biti otvorena do 25. siječnja