FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Karlovačka pivovara postala Heineken Hrvatska

Autor: vhor
KARLOVAC, 10. prosinca 2014. (Hina) - Karlovačka pivovara mijenja ime i nastavlja poslovanje kao Heineken Hrvatska, a ta promjena neće utjecati na njeno poslovanje, izvijestili su u srijedu iz te karlovačke tvrtke koja ove godine slavi 160 godina tradicije proizvodnje piva.

"Nakon više od deset godina uspješnog poslovanja kao dio kompanije Heineken, Karlovačka pivovara nastavlja poslovanje kao Heineken Hrvatska. Svi podaci vezani uz tvrtku (sjedište i adresa, OIB, brojevi računa i slično) ostaju nepromijenjeni, a tvrtka će i dalje slijediti strategiju razvoja svog najpoznatijeg brenda Karlovačko", navode iz Odjela korporativnih komunikacija Heineken Hrvatske.

"Ova promjena logičan je korak u poslovanju tvrtke, no neće ni na koji način utjecati na zaposlenike ili budućnost njenog najpoznatijeg brenda", kazala je Branka Slaveska, predsjednica Uprave tvrtke Heineken Hrvatska.

Slaveska je rekla za Hinu da će tvrtka "time dobiti priliku da posluje kao prava članica Heinkena".

"Kompanija svojim članicama, tvrtkama koje su u njenom stopostotnom vlasništvu, daje mogućnost većih investicija, ali i korištenja svih Heinekenih sistema i alata, koji su već razrađeni i brendirani. Cilj je da ne živimo samo od domaćih nego i od internacionalnih brendova", kaže Slaveska.

S tim u vezi Heineken Hrvatska je ovog tjedna već dobio odobrenje da se u Karlovcu ubuduće proizvodi Amstel, premium pivo. Investicija je započela i tijekom veljače bi mogla započeti proizvodnja. Riječ je o investiciji od milijun eura.

Pritom je napomenula da Heinekenova centrala konačno odobrenje daje tek na temelju uzoraka proizvedenog Amstela, jer kvaliteta mora biti "po posljednjim standardima kompanije i tek će onda moći krenuti u prodaju".

Heineken je samim imenom jamac kvalitete, primjerice lakše ćemo izvoziti i dosadašnje brendove koje ne gasimo, smatra Slaveska.

Za godinu na izmaku rekla je da je bila loša za pivare jer je tržište palo za šest posto u prvih deset mjeseci, ali da je Karlovačka pivovara jedina čiji je udio na ukupnom domaćem tržištu rastao.

Godišnji pad za pivovaru bit će manji od tih šest posto. Razlozi padu su, uz ekonomsku krizu, klimatološki izuzetno loša godina, posebno u srpnju i kolovozu, a rast Karlovačke pivovare u ukupnom udjelu rezultat je činjenice da smo pravovremeno izašli s nekoliko noviteta, zaključila je Slaveska.

(Hina) xvhor yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙