Sajam u Šangaju traje do nedjelje, 16. studenog, a hrvatski štand obišli su i ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić koji su razgovarali i s predstavnicima kineskih touroperatora i zračnih prijevoznika te sudjelovali na nekoliko foruma s ciljem poboljšanja turističke suradnja Kine i Hrvatske i rada na budućim zajedničkim projektima.
Ministar je tako u razgovorima s predsjednikom China National Tourism Administration (CNTA) Shao Qi We-om te drugim predstavnicima kineskog turizma istaknuo mogućnosti snažnijih aktivnosti iz Kine prema Hrvatskoj, tim više što su kineski turisti među najbrojnijim stranim putnicima u svijetu jer ih se godišnje gotovo 130 milijuna odlučuje za putovanja u inozemstvo.
Pritom ih najviše brinu jezične barijere, ponuda kineske hrane te kako se lokalno stanovništvo prema njima odnosi, napominju iz Ministarstva.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a ističe da su svi kineski partneri iskazali veliko zanimanje za Hrvatskom, posebno za nove charter i izravne avio linije te vjeruje da će se broj kineskih gostiju u idućim godinama povećavati.
Kineski turisti više dolaze u posezoni, posebno ih zanima kulturna baština i upoznavanje novih destinacija te bogata i netaknuta priroda, što su i neki od ključnih proizvoda obuhvaćeni projektom Hrvatska 365, ističu iz Ministarstva i HTZ-a.
Osim HTZ-a na sajmu u Šangaju se predstavljaju i agencija Gulliver iz Dubrovnike te Turistička zajednica grada Dubrovnika.
Uz samostalni nastup, Hrvatska će se na sajmu predstaviti i na zajedničkom štandu organizacije Central and Eastern European Countries Tourism Coordination Centre, na kojem se predstavljaju zemlje regije, što je također važno s obzirom da kineski turisti tijekom putovanja u Europu najčešće posjećuju više zemalja.
Iz Glavnog ureda HTZ-a najavljuju da će se drugog dana sajma, u subotu 15. studenog, hrvatska turistička ponuda posebno predstaviti i pred više od 80 kineskih agenata i touroperator i to kao cjelogodišnja turistička destinacija bogatog proizvodnog portfelja.
Predstavljanjem na sajmu China International Travel Mart završava i ovotjedni posjet hrvatskog turističkog izaslanstva zemalja Dalekog istoka, odnosno Koreji, Japanu i Kini čiji je cilj bio promocija hrvatskog turizma na tim tržištima te razgovori s partnerima koji bi trebali dovesti i do intenziviranja turističkog prometa iz tih zemalja prema Hrvatskoj.