Na konferenciji, koju je je organizirala Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), okupili su se stručnjaci iz područja agencijskog poslovanja, predstavnici turističke industrije, državne i lokalne uprave i drugi.
Održana su predavanja s ciljem boljeg razumijevanja povijesne uloge i značaja agencijskog poslovanja u razvoju turizma u Hrvatskoj, a razmatrale su se i mogućnosti daljnjeg razvoja i uloge agencijskog poslovanja.
Prve agencije u Hrvatskoj su osnovane i počele s radom 1923. godinu, a iz UHPA-e ističu kako stalno djelovanje agencija svjedoči o važnosti domaćeg agencijskog poslovanja i naporima koje su turistički djelatnici uložili u razvoj hrvatskog turizma.
Međunarodna konferencija o 90 godina poslovanja turističkih agencija u Hrvatskoj održana je u sklopu jubilarne, 15. poslovno-turističke burze u Hrvatskoj PUT, koja se do 6. prosinca u Malinskoj.
Organizatori tih događanja, varaždinska tvrtka Vall 042 i UHPA, očekuju više od 200 domaćih i stranih sudionika, a osim hrvatskih, na burzi su i predstavnici organizatora putovanja iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Mađarske, Makedonije, Njemačke, Slovačke, Slovenije i Srbije koji će predstaviti turističke ponude svojih zemalja te razgovarati o poslovnoj suradnji za iduću godinu.
Burza će završiti dodjelom nagrada "Simply the Best" za kreativnost i inventivnost u razvoju, oblikovanju i unapređenju sadržaja turističke ponude, koje od 2010. zajedno dodjeljuju UHPA i magazin "Way to Croatia".