Iz Brodotrogira u priopćenju navode kako platforma Zagreb-1 isplovljava iz tog brodogradilišta nakon nešto manje od tri godine, nakon remonta tijekom kojega je obavljena zamjena crne metalurgije, cjevarski, bravarski i mehaničarski radovi, radovi antikorozivne zaštite. Tako je u remontu sudjelovalo nekoliko stotina škverana raznih struka, ističu iz odjela za odnose s javnošću trogirskog brodogradilišta.
Iz Ine navode kako je platforma isplovila na projekt bušenja u libijskim teritorijalnim vodama te da je riječ o vrlo značajnom projektu za Crosco, tvrtku iz sastava Ina grupe, za koji se kompanija pripremala nekoliko mjeseci.
Platforma će biti angažirana na bušačkim radovima za poznatu svjetsku naftnu kompaniju Total sljedećih gotovo godinu dana.
Na platformi, koja može primiti do 100 radnika, boravit će oko 60 Croscovih radnika, a tijekom projekta na njoj će biti smješteni i hrvatski i strani radnici, s time da će uvijek barem polovica biti iz Hrvatske, ističu iz Ine.
Platforma Zagreb-1 je impozantnih dimenzija - teži više od 10.000 tona te je visine, širine i duljine više od 100 metara - visina joj je 110,6 metara, širina 106,3 metra, duljine 103,4 metara, rekli su u trogirskom škveru.
Na platformi su radni i stambeni dio međusobno odvojeni, u stambenom se nalaze spavaonice, kuhinja, blagovaona, prostor za rekreaciju i ostalo kako bi se radnicima za vrijeme boravka na platformi osigurao siguran i ugodan smještaj.
Platforma Zagreb-1 poluuronjivog je tipa te vrši istraživanja morskog podmorja do dubine od šest tisuća metara.
Platforma je izgrađena 1977. godine u francuskom brodogradilištu Dunkerque, a u Brodotrogir je na remont dopremljena u siječnju 2011. godine i to iz Meksičkog zaljeva odakle je do Trogira njen transport trajao 61 dan.