je pokrenuo tu manifestaciju kako bi blokirali taj mali dio zemlje koji stvara dugove milijunima Talijana.
Na manifestaciji koju je orgnaizirao pokret No Tav (ne vlaku velikih brzina) se okupilo 7.000 ljudi, prema informacijama policije, a organizatori spominju 40.000 okupljenih. Pobornici "No Tav" će se sastati u srijedu u Rimu, tijekom francusko-talijanskog summita.
U utorak je počelo probijanje tunela u Chiomanteu, blizu mjesta Susa, za buduću liniju vlaka. Operacija je organizirana potajno iz sigurnosnih razloga, pod snažnom zaštitom policije.
Prema promotorima ta "željeznička autocesta", strateški plan u okviru europske mreže, trebala bi odteretiti ceste od milijuna kamiona godišnje i izbjeći ispuštanje tri milijuna tona CO2 godišnje. Budućom brzom linijom Pariz će od Milana biti udaljen četiri sata vožnje, prema sadašnjih sedam.
Plan izgradnje brze željezničke linije je pokrenut 2001., ali kasni i puštanje u promet se previđa za 2025. ili 2026.
Izgradnja te linije je procijenjena na 26 milijarda eura, od kojih 8,5 milijarda za prekogranični dio.
Europa treba financirati 40 posto tog iznosa, ili 3,4 milijarda, a ostatak preuzima Italija (2,9 milijarda) i Francuska (2,2 milijarde).
Protivnici taj plan smatraju preskupim i nepotrebnim i protiv njega održani su brojni prosvjedi s talijanske strane.