Karlovačka pivovara je uspješna kompanija s dugom tradicijom i odličnim brendovima poznatima i izvan Hrvatske, kazala je Slaveska i najavila da će nastaviti raditi na snažnim temeljima koje kompanija ima kako bi se dodatno unaprijedilo poslovanje.
Slaveska ima široko iskustvo u industriji pića uključujući strateško planiranje i razvoj poslovanja, a u kompaniji Heineken radi od 2006. godine.
Prije dolaska u Karlovačku pivovaru, bila je direktorica provedbe prodajnih aktivnosti u kompaniji Heineken Rusija, radila je i u kompaniji Heineken Bjelorusija gdje je bila direktorica prodaje i distribucije, a tijekom karijere radila je i za vinariju Tikveš u Makedoniji te u Pivari Skopje.
Protekle tri godine na čelu Karlovačke pivovare bio je Alexander Gerschbacher, koji će karijeru nastaviti vodeći komercijalne poslove u Heinekenovoj operativnoj kompaniji u Vijetnamu.
Karlovačka pivovara dio je Heineken grupacije, na hrvatskom tržištu piva drži drugo mjesto, a svoje proizvode izvozi u desetak zemalja Europe i svijeta.