Bruto dobit tvrtke iznosit će nešto manje od 100 milijuna kuna, što je pad od desetak posto u odnosu na godinu prije, a u tvrtki kažu kako je razlog tome što su povećali pogodnosti za kupce.
Proteklu poslovnu godinu dm-a, među ostalim, obilježile su i više od 43 milijuna kuna vrijedne investicije, od kojih je značajan dio uložen u otvaranje novih i modernizaciju postojećih prodavaonica kojih danas u Hrvatskoj imaju ukupno 152 u 60 gradova.
Među planovima za iduću godinu čelnici dm-a su istaknuli daljni rast, otvaranje osam novih prodavaonica, modernizaciju 10-tak postojećih te otvaranje novih radnih mjesta. Investicije za slijedeću godinu planirane su u iznosu od 50 milijuna kuna.
Predstavnici tvrtke naveli su i kako je u protekloj poslovnoj godini dm otvorio 42 nova radna mjesta te ima 1.223 zaposlena.
Prošle poslovne godine dm je u Hrvatskoj zaprimio 30 tisuća molbi za posao ili 120 molbi dnevno, a prosječna plaća u trgovini bila je 8.304 kune neto, rečeno je na konferenciji za novinare.
Na tržištu drogerijskih proizvoda u Hrvatskoj dm ima udio od 25,84 posto.
DM grupa zapošljava 49.314 djelatnika i ima 2.893 prodavaonica te ostvaruje godišnji promet od 7,69 milijardi eura.
Tvrtka dm u Hrvatskoj je osnovana 1994. godine, prva prodavaonica otvorena je 1996., a do tada je dm u Hrvatskoj investirao 100-tinjak milijuna eura.