FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Panelom o konkurentnosti hrvatskog ICT-a u Europi završena Combis konferencija

Autor: tmis
ZAGREB/ŠIBENIK, 27. rujna 2013. (Hina) - Panelom na temu europske konkurentnosti hrvatskog ICT-a i financijskom podrškom studentskom FSB Racing Teamu završena je 7. Combis konferencija, koja je u Šibeniku jučer i danas okupila više od 300 domaćih i stranih sudionika.

Na panelu "Hrvatski ICT u EU - iskustva i očekivanja" predstavnici vodećih IT tvrtki, startup-ova i investitora raspravljali su o perspektivama i mogućnostima za nastup hrvatskih tvrtki u regionalnim i globalnim projektima, kao i o pitanjima kako 'ohrabriti' tvrtke da izađu u regiju. Iako je Hrvatska sada dio zajedničkog europskog tržišta ipak se, kako je istaknuto, nameće zaključak da su hrvatske ICT tvrtke možda ipak konkurentnije na tržištu tzv. nove Europe istoka.

Ključni je izazov za sve ICT tvrtke koje imaju 'domaću proizvodnju', po ocjeni predsjednika Uprave Combisa Ivana Gabrića, naći kupce na novom zajedničkom tržištu ili na širem tržištu Europe, što na prvi pogled izgleda jednostavno, ali upravo je taj dio svojevrsna umjetnost zbog velike konkurencije i visokih barijera za ulazak na druga tržišta.

Hrvatskoj poslovnoj zajednici još uvijek nedostaje više poduzetništva i više rizika, kao i vjere da sami možemo stvoriti nešto novo, a zapravo bi morali pokrenuti određene valove promjena i promijeniti takav stav, smatra Gabrić.

Saša Cvetojević iz Zagrebačkog inkubatora poduzetništa (ZIP) drži da bi dio državne politike trebao biti usmjeren na brendiranje određenih hrvatskih prednosti pa da, osim turizma i sporta, imamo još nešto po čemu bi Hrvatska bila prepoznata, a ne vidi ni jedan razlog zašto to ne bi bio upravo ICT.

U raspravi je upozoreno na nedostatak specijaliziranih IT stručnjaka, kao i na problem da većina diplomiranih stručnjaka želi ponajprije raditi u financijskom sektoru ili državnoj upravi, a rijetko kada u posve privatnom sektoru.

U sklopu konferencije danas je Hrvatski telekom (HT) predstavio svoj pozivni centar u 'oblaku' ili 'cloud call centar' kao novu uslugu za poslovne korisnike koja im omogućuje da bez inicijalnih troškova u kratkom vremenu uspostave visokokvalitetan pozivni centar.

(Hina) xtam ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙