Radove na obnovi pruge, duge 11,8 kilometara, HŽ Infrastruktura je počela u studenom prošle godine.
Dionica Požega - Velika izgrađena je 1914. godine te su zbog dotrajalosti vlakovi na njoj vozili brzinom od 20 kilometara na sat, a kroz kolodvor Požega 15 kilometara na sat.
Da dionica nije obnovljena, na njoj bi promet bio u cijelosti obustavljen, kažu u HŽ Infrastrukturi.
Ujedno izvještavaju kako su potpisani sporazum o sufinanciranju obnove pruge Pleternica - Našice te sporazum o sufinanciranju radova za izvođenje nadstrešnice na prvom peronu prijamne zgrade željezničkog kolodvora Požega.
Pruga Pleternica - Našice obnavlja se u dvije faze. U prvoj fazi, koja je u tijeku, obnavlja se dionica Pleternica - Čaglin duga 17,5 kilometara, a vrijednost tih radova je 70 milijuna kuna. U drugoj fazi na redu je obnova dionice Čaglin - Našice duge 19 kilometara. Vrijednost tog projekta je 216 milijuna kuna, a radovi će prema predviđanjima trajati do 2015. godine, navodi se u priopćenju.