Nakon objave konačnih rezultata prvog upisnog roka 5. srpnja bilo je jasno u koje se programe prijavilo premalo učenika za formiranje razrednih odjela. Već tada je trebalo uputiti učenike i roditelje u druge programe, ističe Mihalinec u priopćenju.
Na taj je način Ministarstvo uputilo škole na formiranje razrednih odjela tek krajem kolovoza, nakon drugog upisnog kruga. Iz tog razloga 2. rujna, prvog dana nastave, mnogi razredni odjeli još uvijek nisu bili formirani, obzirom da su mnoge škole zatražile suglasnost ministarstva za formiranje odjela s manjim brojem učenika od propisanih kriterija tek nakon drugog upisnog kruga.
Projektom e-upisi svi učenici su zapravo do 2. rujna bili "virtualno" upisani, a tek od 2. rujna stvarno, samim činom predaje potpisane upisnice. Zato se u mnogim školama još ne mogu utvrditi rasporedi sati za održavanje nastave, nastavnici još uvijek ne znaju jesu li postali tehnološki višak, a ravnatelji ne mogu planirati ništa, kaže se u priopćenju.
Dosad su učenici i roditelji imali prigodu razgovarati s nastavnicima i savjetovati se s njima o upisima svoje djece, pa su dosadašnji upisi i bez kompjutera uglavnom uspješno okončani već u srpnju, na zadovoljstvo učenika i roditelja. Pitamo se, kada će konačno u Ministarstvu početi uvažavati struku, poručuje Mihalinec.