Kako se neslužbeno doznaje, parkirališne zone - crvena, žuta i zelena - bit će promijenjene tako da će svaka biti podijeljena u blokove, što znači da svi stanari koji imaju povlaštene karte više neće moći parkirati bilo gdje u zoni, nego samo u svojoj ulici i onim najbližima mjestu stanovanja.
Radi se, međutim, tek o prvoj fazi po kojoj bi se blokovi trebali sužavati do radijusa od samo nekoliko obližnjih prometnica u odnosu na mjesto stanovanja.
Tako će crvena (prva) zona, koja obuhvaća strogi centar Zagreba, isprva imati četiri bloka. Prva zona ima više od 6300 parkirališnih mjesta, a kada se podijeli, svaki će blok obuhvaćati oko 1500 mjesta. Preostale zone, druga i treća, trebale bi se podijeliti na još više blokova od prve zone, a prema prvim nacrtima, druga i treća zona trebale bi biti podijeljene na barem desetak blokova.
Osim podjela na blokove, novost će biti i to da vlasnici više zone neće više moći s istom kartom parkirati u nižim zonama. Time bi se ponajprije trebao smanjiti pritisak na drugu i treću zonu, s obzirom da sada više od 10.000 Zagrepčana koji imaju povlaštenu parkirnu kartu za prvu zonu mogu parkirati gdje god žele u drugoj i trećoj.
Cijene povlaštenih karata još se neće mijenjati - za prvu zonu stajat će i dalje 100 kuna, za drugu 50 kuna, a za treću 35 kuna.
Promjena će biti i u parkiranju u javnim garažama pa će se tako sve garaže čija je popunjenost ispod 70 posto ukupnog kapaciteta, uz gradonačelnikovo odobrenje, moći koristiti za održavanje humanitarnih ili drugih društveno korisnih događanja.
Po predloženim izmjenama, o cijeni i zonama parkiranja odlučivat će zagrebački gradonačelnik.
"Promet je vrlo dinamična kategorija, koja zbog raznih situacija ponekad zahtijeva donošenje brze i operativne odluke. Stoga je ocijenjeno da je operativnije da o ovim pitanjima odlučuje gradonačelnik", stoji u obrazloženju izmjene odluke.
Otvorena je i mogućnost plaćanja karata putem pametnih telefona.
Nakon najavljenih promjena i zaposlenici tvrtki i obrta moći će kupiti mjesečnu kartu bez dosadašnjih ograničenja, po kojima su kartu mogli kupiti samo oni čije je vozilo prijavljeno na adresi tvrtke ili obrta.