Vodeći računa o svim budućim generacijama, HDZ se odlučno suprotstavlja takvom načinu upravljanja imovinom građana, jer niti jedna vlada nije dobila mandat da rasprodaje nacionalno blago.
HDZ poziva Vladu da na vrijeme odustane od te, kako tvrde, sulude ideje, jer Hrvatska treba strateške partnere i strane investicije, primjerice, za gradnju nizinske pruge Rijeka-Zagreb, a ne za otkup nacionalnog blaga po planiranom modelu "pošto poto – bud zašto".
"Trebamo partnere koji su spremni uložiti u koncesije za izgradnju novih vrijednosti, kao pretpostavka novom zapošljavanju", naglašava se u priopćenju.
Razdoblje od 50 godina govori kako nema ekonomske računice u toj najavljenoj de facto prodaji, jer Vlada poput kakvog ovisnika želi doći do bilo kakvih sredstava, pa i manjih od onih koje smo uložili u autoceste. Iz HDZ-a stoga podsjećaju da su Hrvatske autoceste prvenstveno vlasništvo građana, jer Hrvati već desetljećima plaćaju preskupu cestarinu, PDV, godišnju naknadu za uporabu javnih cesta pri registraciji, trošarine i čak 60 lipa iz svake litre goriva za gradnju tih autocesta.
Budući će vlasnik sasvim sigurno otpustiti brojne zaposlenike, uvesti automatsku naplatu cestarine i visinu cestarina povećati, što će naravno povećati profitabilnost, ali to smo mogli i sami napraviti, drže u HDZ-u. Tako će sav profit otići drugome, a država će dodatno izgubiti na konkurentnosti zbog skupljih, ali i lošije održavanih cesta.
"Stoga jasno možemo reći da se radi o nesposobnosti vođenja vlastite države jer gledajući makroekonomski i politički postavlja se pitanje zašto netko drugi može upravljati, održavati i zarađivati na našim autocestama, a mi ne možemo", stoji u HDZ-ovom priopćenju.