Nakon sastanka Ljuban je izjavio je kako je riječ o pet prijelaza na gradskom području, gdje se na dva mjesta planira izgradnja nadvožnjaka, a na tri lokacije podvožnjaka, s ciljem poboljšanja sigurnosti i protočnosti prometa, budući da željeznička pruga prolazi i kroz središte grada.
Ocijenio je kako je riječ o zahtjevnim projektima, za koje će biti potrebno prilagoditi županijski i gradski prostorni plan, ali nije mogao precizirati vrijednost investicije, dok se ne izradi projektna dokumentacija.
Ljuban smatra kako se početak radova može očekivati 2017. godine, ili eventualno 2016. godine, ako bi se potrebne pripreme brzo okončale.
Dodao je kako je u sklopu obnove pruge na međunarodnom prometnom Vc koridoru, planira i obnova osječkog željezničkog kolodvora, a u tom je projektu predivđena elektrifikacija pruge Osijek-Vinkovci te pravca Đakovo-Osijek-Beli Manastir, do državne granice s Mađarskom.
Ljuban je najavio kako se ove godine u Hrvatskoj planira osigurati ukupno 60 željezničko-cestovnih prijelaza, od čega bi jedan bio na osječkom području, a iduće godine planira se obnova 100 prijelaza, pa će taj plan obuhvatiti i Osijek.
Vrkić je izjavio kako su pokrenuti ozbiljni razgovori o uređivanju gradskog prometnog prostora, a riječ je dugotrajnom procesu, u kojem ima materijalnih i pravnih poteškoća, koje treba riješiti kako bi se projekti mogli prijaviti i za sredstva europskih fondova.
Postoji ozbiljna namjera da, HŽ-om, Županijom i nadležnim Ministarstvima krenemo u projekte denivelacije ovih prijelaza, radi lakšeg i sigurnijeg prometovanja, kazao je Vrkić.