Riječ je o trećem brodu iz serije, u kojoj je svaki brod nosivosti 15.000 tona. Dugačak je 133,3 metra, širine 23 metra, a plovit će pod zastavom Maršalovih otoka. Isporuka četvrtog broda iz serije predviđena je za srpanj ove godine.
Predsjednik Uprave Edi Kučan rekao je da 3. maj očekuje izgradnja još 60 teglenica za istog švedskog naručitelja, od kojih 10 sofisticiranih asfaltnih teglenica. Dodao je da gradnja svih 60 još nije potvrđena no vjeruje da će suradnja s naručiteljem iz Švedske biti nastavljena.
Kučan je rekao da će privatizacijski ugovor s Uljanikom vjerojatno biti potpisan uskoro, da se radi na zapošljavanju kapaciteta te da će ona definirati broj zaposlenih. No, napomenuo je da će neminovno doći do redukcije broja zaposlenih i da će se razmišljati o smanjenju dijela rukovodne strukture, a da će oba brodogradilišta raditi na dobivanju novih poslova i nastojati brže reagirati na zahtjeve tržišta.
Zanimanja za gradnju velikih brodova ima, ali je potrebno ugovoriti gradnje koje neće nositi velike gubitke, a ima zanimanja i za gradnju LPG teglenica, kazao je Kučan.