Izložba, koja se održava u povodu 200. obljetnice njegova rođenja, daje uvid u Hansenovo cjelokupno stvaralaštvo, a obuhvaća njegove nacrte i planove najznačajnijih monumentalnih građevina na Bečkom prstenu, kao i skice, planove, fotografije i nacrte za namještaj ili unutarnje uređenje zgrada, ali i skice za pribor za jelo od stakla ili servise od porculana, rečeno je prilikom medijskog predstavljanja izložbe u tom bečkom muzeju.
"Theophil Hansen svojim je impozantnim radom oblikovao arhitekturu Bečkog ringa (prstena), kao 'europski projekt' izrađujući nacrte i planove za reprezentativne građevine i palače za tadašnje bankare i industrijalce u stilu historicizma, a istodobno razvijajući vlastiti stil u nastojanju internacionalizacije arhitekture", rekao je kustos izložbe Wolfgang Förster. On je istaknuo da se Hansen ubraja u arhitekte koji su najviše utjecaja ostavili u arhitektonskom oblikovanju monumentalnih povijesnih građevinskih zdanja na Bečkom prstenu.
Većina njegovih kasnih arhitektonskih djela građena su u stilu strogog historicizma, primjerice zgrada bečkog Glazbenog zavoda (Musikvereina), čija središnja koncertna dvorana se i danas ubraja u jednu od najakustičnijih u svijetu. Zgrada Akademije primijenjenih umjetnosti, za čiju izgradnju je napravio više od stotinu skica, posjeduje više od 1300 njegovih radova, skica, planova i nacrta, rečeno je na predstavljanju. U njegova djela ubrajaju se i bečka burza, palače, crkve, muzeji kao i javne zgrade.
Hansenovo najreprezentativnije djelo u arhitekturi je zgrada austrijskog saveznog parlamenta s antičkim motivima, stupovima i kipom božice Atene pred ulazom, a zamisao mu je bila graditi "hram europske demokracije".
Theophil Hansen rođen je 1813. u Kopenhagenu, 1846. seli u Beč, gdje radi i ostaje do svoje smrti 1891. godine.
Muzej Postsparkasse Wagner-Werk, u kojem je izložba otvorena do 17. kolovoza, zdanje je poznatog bečkog arhitekte Otta Wagnera koji ga je tek poslije 1900. dao izgraditi, kao apsolutno napuštanje historicizma, u bečkom Jugendstilu.