FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Najdoktor: pacijenti najzadovoljniji liječnicima iz KB-a Merkur

Autor: dmar
ZAGREB, 7. svibnja 2013. (Hina) - Analiza više od 40.000 ocjena rada liječnika iz cijele Hrvatske pokazala je da su pacijenti najzadovoljniji liječnicima u Kliničkoj bolnici Merkur, a gledajući prema pojedinim specijalizacijama, najviše su zadovoljni s radom općih kirurga, objavio je danas portal najdoktor.com.

Najdoktor.com je stranica s više od 6.000 registriranih korisnika namijenjena prvenstveno pacijentima za razmjenu iskustava i podataka, a korisnici mogu također ocjenjivati rad liječnika. Parametri za ocjene su zadovoljstvo razinom pomoći, ljubaznost u ophođenju, vrijeme čekanja na pregled, kvaliteta rada osoblja i poštivanje zakonskih i etičkih normi.

Prema prikupljenim podacima, najvišu prosječnu ocjenu 4,58 dobili su liječnici KB-a Merkur, a slijede liječnici iz virovitičke Opće bolnice s ocjenom 4,48, te Klinike za tumore s ocjenom 4,43.

Najnižu ocjenu 3,62 dobili su liječnici bjelovarske Opće bolnice, a tek nešto bolji su liječnici KBC-a Zagreb - Jordanovac s ocjenom 3,75.

U odnosu na specijalizaciju, najbolju ocjenu 4,49 dobili su opći kirurzi, a iza njih slijede otorinolaringolozi s ocjenom 4,26, te stomatolozi s ocjenom 4,15.

Najslabiju ocjenu 3,74 dobili su ginekolozi, od kojih su malo bolji internisti s ocjenom 3,85.

Gledano po županijama, najbolje su ocijenjeni liječnici iz Zagrebačke i Brodsko-posavske županije s ocjenom 4,1, a slijedi ih Grad Zagreb s ocjenom 4,05.

Na začelju su liječnici iz Zadarske županije s ocjenom 3,75, te Bjelovarsko-bilogorska županije s ocjenom 3,83.

Iako se ne radi o istraživanju koje bi se temeljilo na reprezentativnom uzorku, već tek o ocjenama dijela pacijenata, iz rezultata je vidljivo da su hrvatski pacijenti uglavnom zadovoljni svojim liječnicima jer se ocjene kreću u rasponu od oko 4,5, što je odlična ocjena, do 3,6, što je još uvijek vrlo dobar.

(Hina) xmd ymd

An unhandled error has occurred. Reload 🗙