Predstavljajući novu uslugu grada, zamjenik gradonačelnika Dubravko Delić rekao je kako to osuvremenjivanje znači i veći stupanj odgovornosti za djelatnike jer se za svaki određeni predmet jasno vidi gdje je i koliko dugo.
Sustav je zapravo u funkciji od utorka te su se tri osobe kojima je dodijeljen PIN za probu uvjerile da je spreman za javnu primjenu i bitno bolju komunikaciju s građanima, rekla je pročelnica Upravnog odjela za opće i imovinsko-pravne poslove Marija Jelkovac.
Informatički program i konkretna rješenja primjene programa izradila je zagrebačka tvrtka Evision. Direktor Domagoj Miletić rekao je na predstavljanju toga javnog servisa da karlovačka Gradska uprava ima visok stupanj poslovnoga i tehničkog znanja za rad javne uprave, što nije tipično za javne uprave u Hrvatskoj.
Pročelnica Jelkovac objasnila je da su zaposlenici Gradske uprave od 2009. godine povezani za razmjenu dokumentacije i informacija tzv. intranetom, da je od tada do danas rok obrade nekog dokumenta ili računa s prosječno dvadeset dana skraćen na pet te da više nema više zagubljenih ni neplaćenih računa. U taj je program i opremu bilo uloženo 58.000 kuna, a u danas predstavljen javni servis uloženo je 80.000 kuna.
Osim toga, besplatan i siguran pristup internetu (hotspot usluga) omogućen je od ovog mjeseca svima na gradskome Korzu, a od lipnja, ovisno o odobrenju Ministarstva turizma, na još dva mjesta - Foginovom kupalištu i Promenadi.
Za početak sljedeće godine Jelkovac je najavila uvođenje elektroničkih sjednica Gradskog vijeća i daljnje smanjenje potrošnje papira te troškova s tim u vezi.