FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

UNICEF-ova akcija za podizanje svijesti o životu u siromaštvu

Autor: gvla
ZAGREB, 27. travnja 2013. (Hina) - UNICEF-ova akcija za podizanje svijesti o životu u siromaštvu pod nazivom "Stavite se u njihove cipele", kojoj je cilj podići svijest javnosti o problemu siromaštva djece, danas je u prodavaonici Jegerstara u zagrebačkoj Bogovićevoj ulici počela promocijom japanki izrađenih od starih plastičnih boca.

UNOCEF Hrvatska priopćio je kako su se u sklopu akcije, s ciljem poticanja građana na redovne donacije za programe koji ublažavaju učinke siromaštva na odrastanje djece, na policama Je*s prodavaonice uz ostale udobne i moderne dječje cipele danas mogle pronaći i skromne japanke izrađene od starih plastičnih boca.

Takve japanke, kakve nose mnoga siromašna djeca Afrike, simbol su dosjetljivosti onih koji si prave cipele ne mogu priuštiti i podsjetnik svima da tisuće djece u Hrvatskoj i svijetu žive u siromaštvu, bez novih cipela, slikovnica ili igračaka.

"Unatoč tome što naša zemlja vrlo uskoro ulazi u Europsku uniju, broj djece u riziku od siromaštva i kod nas raste. Nedavno predstavljeno istraživanje UNICEF-a je pokazalo kako dvadeset posto obitelji s djecom predškolske dobi jedva spaja kraj s krajem, što znači da se moramo pokrenuti u njihovu korist, olakšati im roditeljstvo, a djeci osigurati jednake šanse", kazala je UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić.

Istaknula je kako je situacija još i gora u zemljama u razvoju, te pozvala sve da se priključe UNICEF-u u borbi za pravedniji svijet za svako dijete.

Akciju je osmislila nagrađivana reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a podržale su je i mnoge osobe iz svijeta sporta, glazbe i medija, među kojima i hokejaš Medveščaka Ivan Šijan, pjevačica Natali Dizdar te voditeljica Korana Gvozdić.

Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM Davor Bruketa kazao je kako je cilj kampanje postići da se ljudi doslovno pokušaju staviti u cipele siromašne djece.

"Htjeli smo da se to desi na mjestu gdje će ljudi gledati i kupovati nove cipele te ih na taj način potaknuti da istovremeno doniraju sredstva za djecu koja si nove cipele ne mogu priuštiti", kazao je, a njegovu izjavu prenosi UNICEF u priopćenju.

(Hina) pp/xgvla ytr

An unhandled error has occurred. Reload 🗙