UNOCEF Hrvatska priopćio je kako su se u sklopu akcije, s ciljem poticanja građana na redovne donacije za programe koji ublažavaju učinke siromaštva na odrastanje djece, na policama Je*s prodavaonice uz ostale udobne i moderne dječje cipele danas mogle pronaći i skromne japanke izrađene od starih plastičnih boca.
Takve japanke, kakve nose mnoga siromašna djeca Afrike, simbol su dosjetljivosti onih koji si prave cipele ne mogu priuštiti i podsjetnik svima da tisuće djece u Hrvatskoj i svijetu žive u siromaštvu, bez novih cipela, slikovnica ili igračaka.
"Unatoč tome što naša zemlja vrlo uskoro ulazi u Europsku uniju, broj djece u riziku od siromaštva i kod nas raste. Nedavno predstavljeno istraživanje UNICEF-a je pokazalo kako dvadeset posto obitelji s djecom predškolske dobi jedva spaja kraj s krajem, što znači da se moramo pokrenuti u njihovu korist, olakšati im roditeljstvo, a djeci osigurati jednake šanse", kazala je UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić.
Istaknula je kako je situacija još i gora u zemljama u razvoju, te pozvala sve da se priključe UNICEF-u u borbi za pravedniji svijet za svako dijete.
Akciju je osmislila nagrađivana reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a podržale su je i mnoge osobe iz svijeta sporta, glazbe i medija, među kojima i hokejaš Medveščaka Ivan Šijan, pjevačica Natali Dizdar te voditeljica Korana Gvozdić.
Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM Davor Bruketa kazao je kako je cilj kampanje postići da se ljudi doslovno pokušaju staviti u cipele siromašne djece.
"Htjeli smo da se to desi na mjestu gdje će ljudi gledati i kupovati nove cipele te ih na taj način potaknuti da istovremeno doniraju sredstva za djecu koja si nove cipele ne mogu priuštiti", kazao je, a njegovu izjavu prenosi UNICEF u priopćenju.