Naime, popularnost serijala "Game of Thrones" u Španjolskoj je vrlo velika, a važnost španjolskog tržišta za Dubrovnik također je neupitna.
Boravak novinara u Dubrovniku uključivao je obilazak svih mjesta za snimanje serijala i kratkih priloga s Dubrovčanima koji su sudjelovali u logističkome radu.
Pokrenuta je i nagradna igra s glavnim zgoditkom - boravkom u Dubrovniku i to između zrakoplovne kompanije "Vueling" i hotela "Valamar Lacroma Dubrovnik".
Također, prije svakog nastavka serijala bit će emitirane posebne emisije koje traju 20-ak minuta, a u njima će pet-šest minuta biti posvećeno Dubrovniku.
Procijenjena marketinška aktivnost na španjolskome tržištu koja je važna za Dubrovnik, uza sve te priloge i objavljene napise te nagradu igru na mobilnim aplikacijama, jest oko 360.000 eura.
Uz promociju Dubrovnika kao odredišta za snimanje serijala "Game of Thrones", spomenute aktivnosti u Španjolskoj prva su kampanja koja se ciljano obraća ljubiteljima serijala na stranom tržištu.