Ocjena je to predsjednika Europskog udruženja nacionalnih udruga putničkih agencija-ECTAA i Udruge hrvatskih putničkih agencija-UHPA Borisa Žgombe koju je iznio proteklih dana na međunarodnoj konferenciji turističkih djelatnika u Pekingu u Kini.
Ta je konferencija, kako su izvijestili danas iz UHPA-e, u organizaciji Svjetske turističke burze-WTM (World Travel Market) iz Londona, okupila više stotina turističkih profesionalaca i dužnosnika iz cijelog svijeta, a Žgomba je bio jedan od panelista na temu emitivnog i receptivnog turizma Kine.
Uz njega su o tome još govorili generalni tajnik Udruge kineskih turističkih agencija Shijun Liu, ministar turizma Španjolske La Gomere te drugi, a svi su istaknuli veliku važnost kineskog turističkog tržišta te veliku potrošačku moć kineskih turista.
Žgomba je u svom izlaganju naglasio i da je Kina jedno od vodećih tržišta na razini emitivnog poslovanja do čega je doveo njezin ekonomski rast.
Iznio je i podatak da je samo u 2011. šengensku vizu izvadilo više od 11 milijuna Kineza, što ih po tome svrstava na prvo mjesto, iza Rusa kojih je bilo 5,2 milijuna.