Na površini od 95 četvornih metara veliko su zanimanje publike pobudila vina hrvatskih proizvođača, navode iz HGK.
Napominju kako je ovogodišnji sajam, kao i sajmovi prijašnjih godina, iznimno bitan za hrvatsko vinarstvo jer pruža priliku da se hrvatska vina predstave profesionalnoj publici u Njemačkoj, ali i Europi i svijetu.
Na sajmu je međunarodnoj javnosti prvi put predstavljen i novi vizualni identitet hrvatskih vina i novi logo "Vina Croatia - Vina Mosaica".
Nadamo se da će se nastupom na ovom sajmu izvoz hrvatskih vina na strana tržišta još više povećati, što je i glavni razlog potpore koju HGK i Ministarstvo poljoprivrede pružaju hrvatskim vinarima na inozemnim sajmovima, a posebice na ovom, jer je ključno mjesto za izgrađivanje daljnjeg zajedničkog brenda "Vina Croatia", rekao je tajnik Udruženja vinarstva u HGK Igor Barbarić.
Važnim je istaknuo da je Hrvatska na njemačko tržište lani izvezla više od milijun litara vina, vrijednih 3,5 milijuna dolara, te je to i dalje drugo izvozno tržište, odmah poslije BiH.
U istom je razdoblju iz Njemačke uvezeno 296 tisuća litara vina, vrijednih 718 tisuća dolara.
Uvoz vina 2012., u usporedbi s 2011., smanjen je za osam posto, dok je izvoz povećan za pet posto, što je još jedan od pokazatelja pozitivnog trenda posljednjih godina.
"ProWein" je jedan od tri najvažnija europska sajma i nezaobilazno mjesto za biznis i promociju za one koji imaju ozbiljnu ambiciju izvoziti na njemačko i ostala tržišta srednje Europe, kazao je predsjednik Odbora za sajmove Udruženja vinarstva pri HGK Saša Špiranec napominjući kako je prisutnost hrvatskih vinara jasan signal da na njemačkom tržištu žele ostati i rasti.
U tri dana sajama svoje je proizvode predstavilo 4.783 proizvođača i trgovaca, a posjetilo ga je više od 40.000 posjetitelja.