Dodavši da te novosti prati i nova kampanja "Zagrli život" kojoj je u fokusu pojedinac i svakodnevne životne situacije, Cvitković je kazao da su tarife i rezultat mišljenja korisnika koji su kroz naručeno istraživanje GfK Centra krajem prošle godine iskazali da od operatora najviše traže fer i pošten odnos, vrijednost za novac, kvalitetu mreže te ispunjenje obećanja.
U jednoj od tih tarifa korisnicima nude prvi put na hrvatskom tržištu i mogućnost neograničenog komuniciranja prema 27 zemalja EU-a, ali se to ne odnosi na podatkovni/data promet.
Vipnet je prema objavljenim podacima o poslovanju prošlu godinu završio s ukupno 1,92 milijuna korisnika u mobilnoj telefoniji, što je manji pad s obzirom da je godinu prije, 2011., završio s 2,01 milijunom tih korisnika.
Pritom je prepaid/bon korisnika krajem prošle godine bilo 11,5 posto manje nego 2011., ali su porast od 6 posto zabilježili s brojem pretplatnika.