FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka i Uniline promovirali Hrvatsku na japanskom tržištu

Autor: tper
ZAGREB, 22. veljače 2013. (Hina) - Tvrtke Podravka i Uniline tijekom prošloga tjedna na promotivnim sajmovima u Tokiju, Okinawi i Osaki zajednički su promovirali Hrvatsku kroz prezentaciju gastronomskih i turističkih kvaliteta destinacije, izvjestili su iz Podravke.

Ova akcija Podravke i Unilinea samo je jedna u nizu aktivnosti kojom se zajednički djeluje na tržištima diljem svijeta.

Ugovor o suradnji između dvije tvrtke potpisan je sredinom studenog prošle godine s ciljem zajedničkog nastupa na ključnim tržištima.

Značaj suradnje leži u potencijalnim sinergijskim učincima, a zajedničkim djelovanjem kroz vlastite kanale širi se ponuda, ali i povećavaju rezultati prodaje.

Suradnja je u vrlo kratkom roku dovela do pomaka u kontekstu brandiranja i pozicioniranja Podravkinih proizvoda, ali i Unilineovih produkata na razini receptivnog poslovanja, navodi se u priopćenju.

Posljednjih godina japansko tržište pokazuje sve veći interes za posjetom Hrvatskoj, što pokazuju i reakcije japanskih turističkih stručnjaka koji u nadolazećem razdoblju predviđaju dodatni rast prodaje aranžmana za Hrvatsku.

(Hina) xpp/xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙