Ciljevi zacrtani za iduću godinu u programu rada mogu se ostvariti u suradnji javnog i privatnog turističkog sektora, intenzivnim radom na stvaranju novih atraktivnih turističkih proizvoda i sadržaja zbog ćega će Ministarstvo turizma i HTZ poticati razvoj destinacijskih menadžment organizacija (DMO) i kompanija (DMC), istaknuo je ministar turizma i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić dodajući da se program rada oslanja na već prije usvojen Operativni marketing plan HTZ-a.
Vjeruje i da će hrvatski turizam iduće godine, kao i cijela Hrvatska, znati iskoristiti to što će prije i nakon očekivanog ulaska u EU biti u fokusu globalnih medija, a slijedom najava s tržišta očekuje se i povećanje avio linija iz brojnih zemalja prema Hrvatskoj.
Jača kampanja za iduću godinu na stranim tržištima počinje iza Božića, a kako se predviđa programom većina će aktivnosti biti usmjerena na tradicionalna tržišta, posebno Njemačku, Austriju, Italiju, Nizozemsku, Veliku Britaniju i druga, pri čemu se neće zanemariti aktivnosti na novim i rastućim tržištima, kazao je ministar.
Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić najavila je da će biti dosta promjena u komunikacijskim taktikama i marketingu, pri čemu se znatno povećavaju sredstva za online i multimediju, uz uvođenje viralne kampanje i blogera u promociju, a redizajnirat će se i web stranice HTZ-a s ciljem da postanu centralno mjesto ne samo za pretraživanje nego i za rezervacije te prodaju paketa za Hrvatsku.
Istodobno se smanjuju iznosi za oglašavanje u klasičnim medijima, broj nastupa na međunarodnim sajmovima te tiskanje klasičnih brošura i iznosi za HTZ-ov ured za kulturni turizam.
Najavila je i definiranje hrvatskih marketing brendova, ali i jačanje udruženog oglašavanja, za što su touroperatori i drugi partneri pokazali povećano zanimanje u odnosu na lani slanjem oko tisuću prijava na netom završene natječaje za udruživanje novca u oglašavanju Hrvatske za pred i posezonu.
Matešić očekuje da će se tijekom siječnja završiti taj proces i potpisati ugovori.
Najavila je i da će se iduće godine razmotriti restrukturiranje sadašnjih 19 predstavništava HTZ-a u inozemstvu s ciljem veće učinkovitosti.
Za razliku od dosadašnjih programa u ovom za 2013. istaknuta je i kontrola te ocjena učinjenog kako bi se vidjelo jesu li postavljeni planovi donijeli rezultate ili ne, naglasila je Matešić.
Najavila je i nastavak potpora za turistički nerazvijena područja, manifestacijama i drugim prozvodima.