FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Sabor HTZ-a o programu rada u 2013. - cilj širenje sezone i turizma u cijeloj zemlji

Autor: tmis
ZAGREB, 20. prosinca 2012. (Hina) - Sabor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prihvatio je na današnjoj sjednici program rada HTZ-a za 2013. ukupno 'težak' 245,1 milijun kuna, koji je usmjeren ostvarenju strateških ciljeva - povećanja turističkog prometa u pred i posezoni te u kontinentalnom dijelu zemlje, a nastojat će se ponoviti izuzetno dobri ovogodišnji turistički rezultati i možda otići korak dalje s porastima 2 do 4 posto.

Ciljevi zacrtani za iduću godinu u programu rada mogu se ostvariti u suradnji javnog i privatnog turističkog sektora, intenzivnim radom na stvaranju novih atraktivnih turističkih proizvoda i sadržaja zbog ćega će Ministarstvo turizma i HTZ poticati razvoj destinacijskih menadžment organizacija (DMO) i kompanija (DMC), istaknuo je ministar turizma i predsjednik HTZ-a Veljko Ostojić dodajući da se program rada oslanja na već prije usvojen Operativni marketing plan HTZ-a.

Vjeruje i da će hrvatski turizam iduće godine, kao i cijela Hrvatska, znati iskoristiti to što će prije i nakon očekivanog ulaska u EU biti u fokusu globalnih medija, a slijedom najava s tržišta očekuje se i povećanje avio linija iz brojnih zemalja prema Hrvatskoj.

Jača kampanja za iduću godinu na stranim tržištima počinje iza Božića, a kako se predviđa programom većina će aktivnosti biti usmjerena na tradicionalna tržišta, posebno Njemačku, Austriju, Italiju, Nizozemsku, Veliku Britaniju i druga, pri čemu se neće zanemariti aktivnosti na novim i rastućim tržištima, kazao je ministar.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić najavila je da će biti dosta promjena u komunikacijskim taktikama i marketingu, pri čemu se znatno povećavaju sredstva za online i multimediju, uz uvođenje viralne kampanje i blogera u promociju, a redizajnirat će se i web stranice HTZ-a s ciljem da postanu centralno mjesto ne samo za pretraživanje nego i za rezervacije te prodaju paketa za Hrvatsku.

Istodobno se smanjuju iznosi za oglašavanje u klasičnim medijima, broj nastupa na međunarodnim sajmovima te tiskanje klasičnih brošura i iznosi za HTZ-ov ured za kulturni turizam.

Najavila je i definiranje hrvatskih marketing brendova, ali i jačanje udruženog oglašavanja, za što su touroperatori i drugi partneri pokazali povećano zanimanje u odnosu na lani slanjem oko tisuću prijava na netom završene natječaje za udruživanje novca u oglašavanju Hrvatske za pred i posezonu.

Matešić očekuje da će se tijekom siječnja završiti taj proces i potpisati ugovori.

Najavila je i da će se iduće godine razmotriti restrukturiranje sadašnjih 19 predstavništava HTZ-a u inozemstvu s ciljem veće učinkovitosti.

Za razliku od dosadašnjih programa u ovom za 2013. istaknuta je i kontrola te ocjena učinjenog kako bi se vidjelo jesu li postavljeni planovi donijeli rezultate ili ne, naglasila je Matešić.

Najavila je i nastavak potpora za turistički nerazvijena područja, manifestacijama i drugim prozvodima.

(Hina) xtam ybn

An unhandled error has occurred. Reload 🗙