Istaknuo je to danas u Zagrebu direktor Regionalnog ureda Njemačke turističke organizacije (DZT) za jugoistočnu Europu Nebojša Matijašević na prvom predstavljanju tog ureda u Hrvatskoj.
Taj je, 30. ured DZT-a u svijetu otvoren u Beogradu u ožujku ove godine u suradnji s partnerskom udrugom Dunavski centar za kompetenciju s glavnim ciljem promocije i jačanje imidža Njemačke kao raznovrsne turističke destinacije u šest zemalja regije (BiH, Bugarska, Hrvatska, Crna Gora, Rumunjska i Srbija) te povećanja broja turista iz tih zemalja u Njemačkoj.
Iz svih zemalja regija najviše je turista u Njemačku 2011. došlo upravo iz Hrvatske, oko 650 tisuća, što je bio porast od oko 4 posto u odnosu na 2010., a porast je zabilježen i iz ostalih zemalja.
Unatoč krizi u tim zemljama Matijašević smatra da je iz njih realno očekivati nastavak porasta dolazaka turista u Njemačku, jer to pokazuje i odaziv partnera, posebno touroperatora iz tih zemalja.
Iduće godine uz glavnu temu putovanja i turizma mladih DZT će se posebno baviti i kampanjom za 200. obljetnicu rođenja kompozitora Richarda Wagnera, 150. obljetnicom smrti braće Grimm i drugim temama.
Dosadašnju suradnju s hrvatskim partnerima, touroperatorima i drugim ocijenio je zadovoljavajućom uz očekivanja za poboljšanje i povećanje.
Iznio je i niz podataka iz njemačkog turizma navodeći kako je u prvih osam mjeseci ove godine ukupan broj noćenja inozemnih gostiju u Njemačkoj porastao za 8,4 posto, na više od 47 milijuna, od čega su većinu ili 36 milijuna ostvarili europski turisti. Time je Njemačkoj potvrđeno drugo mjesto među najposjećenijim europskim zemljama ispred treće Francuske i iza prve Španjolske, a do kraja ove godine očekuje se porast inozemnih turista od 5 posto u odnosu na 2011.
Domaći i strani turisti u Njemačkoj su lani ukupno potrošili 278,3 milijarde eura, a ostvarena je i 'čarobna' brojka od ukupno 400 milijuna noćenja, od čega su 330,3 milijuna ostvarili sami Nijemci, a ostalo stranci.