"Napokon u crnom", moglo se pročitati na naslovnici, pri čemu se smjeralo na boju žalosti, ali i onu koja se koristi u računovodstvu kao oznaka za pozitivno poslovanje, što FTD nije iskusio tijekom dvanaestogodišnjeg izlaženja.
U samom nazivu lista pri vrhu naslovnice ispala su četiri slova pa umjesto Financial Times Deutschland piše "Fi n al Times" (posljednji Times).
Posljednji broj FTD-a donosi pregled proteklih dvanaest godina rada s najvažnijim vijestima, smjelim grafikonima i oštrim komentarima koji su gdjekad odudarali od većinskog mišljenja.
Na zadnjoj stranici zaposlenici lista se ispričavaju dioničarima zbog toga što su "spržili tolike milijune" i čitateljima, naklonivši se svi zajedno, poput Japanaca, pred objektivom fotoaparata.
Nakladnik Gruner+Jahr, u vlasništvu svjetske komunikacijske supertvrtke Bertelsmanna, najavio je koncem studenog da se gasi FTD koji se prodavao u 100.000 primjeraka, ali je od osnutka 2000. bilježio samo gubitke.