Natječaj koji je objavljen na stranicama grada Zadra od dobavljača traži da automobil ima mnoga luksuzna obilježja, a njegova procijenjena vrijednost je 340.000 kuna bez PDV-a.
"Kad smo krenuli u javnu nabavu, rekao sam da se nabavi automobil srednje klase tipa pasata ili škode i nisam se miješao niti sudjelovao u sastavljanju natječaja koji je sastavila služba nabave", ustvrdio je Vrančić.
"Kako svakodnevno iz Gradske uprave netko putuje od Zadra do Zagreba, zbog toga je pogon na sva četiri kotača nešto što čuva glavu", rekao je Vrančić, dodajući da je automobil koji žele nabaviti niže klase od onih koje su dosad imali.
"U Gradskoj upravi sam tri godine i otkad sam došao vozači me upozoravaju da imamo star i opasan vozni park koji nije jamčio sigurnu vožnju", rekao je, dodajući kako su mu preporučivali da kupe novi automobil jer su im troškovi održavanja starih automobila znatno veći nego što bi ih stajao leasing. Grad Zadar dosad je imao audi A6 star 10 godina, s prijeđenih 450.000 kilometara, i koji često kvario, a na njegovo se održavanje trošilo 120.000 kuna na godinu", ustvrdio je gradonačelnik Vrančić.
Taj automobil više se nije mogao održavati niti popravljati i nije u voznom stanju, istaknuo je i dodao da su ga pokušali prodati, ali nisu uspjeli pa će najvjerojatnije u rashod, o čemu će odlučiti sa suradnicima.
Drugome gradskom automobilu - škodi superb staroj šest godina s prijeđenih 250.000 kilometara prije dva mjeseca otpao je kotač pri vožnji autocestom.
"Došao sam u situaciju da sam se osjećao odgovornim za živote i sigurnost vozača i djelatnika. Nismo stvarno imali više kud i odlučili smo se za nabavu novog vozila", rekao je novinarima gradonačelnik Vrančić.