Od ukupnog broja ostvarenih usluga, 47 milijuna ili približno 55 posto, bilo je univerzalnih usluga, a njihov se udjel u ukupnom broju usluga na tržištu smanjio za približno 2 posto u odnosu na prvo tromjesečje ove godine.
Preostalih 38,6 milijuna od ukupnog broja poštanskih usluga ili oko 45 posto bile su ostale usluge.
Na ukupnom tržištu poštanskih usluga Hrvatska pošta je s 56,5 milijuna ostvarenih usluga imala udjel od blizu 66 posto, a svi drugi davatelji tih usluga, s 29,1 milijunom usluga, imali su udjel od približno 34 posto. Time se njihov udjel u odnosu na prvo tromjesečje povećao za približno 2 posto.
Od ukupno ostvarenog broja usluga, 80,5 milijuna ili približno 94 posto, ostvaren je u unutarnjem prometu, a ostalih 5,1 milijuna usluga u međunarodnom prometu.
Iz HAKOM-a ističu i da je na kraju drugog tromjesečja ove godine na popisu davatelja poštanskih usluga bilo njih 20 ili jedan manje nego na kraju prvog tromjesečja ove godine.