U drugom ovogodišnjem tromjesečju Henkel je na razini grupe ostvario prodaju od 4,21 milijardi eura, što je u skladu s očekivanjima analitičara.
Ponajviše je poskupljenje cijena svih njegovih proizvoda, od deterdženata do ljepila, podupro rast prihoda od prodaje za 4 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Istodobno, prilagođena operativna dobit dosegnula je 609 milijuna eura, što je iznad očekivanja analitičara, koja su se kretala oko 590 milijuna kuna.
No, u Henkelu očekuju da će na tržištima i dalje vladati nesigurnost.
"Konkretno, posljedice dugova i financijske krize u velikom broju zemalja i dalje će predstavljati izazovno okruženje", naveo je u priopćenju izvršni direktor Kasper Rorsted.
I ostali vodeći proizvođači robe široke potrošnje izvijestili su o izazovnim tržišnim uvjetima. Tako je Procter&Gamble izdao upozorenje o dobiti, a Reckitt Benckiser izvijestio o nižim poslovnim rezultaima zbog teških uvjeta poslovanja na području južne Europe.
Henkel također ističe slabe rezultate povezane s dužničkom krizom eurozone - u drugom tromjesečju organska prodaja u zapadnoj Europi pala mu je za 0,1 posto. Usporedbe radi, u istočnoj Europi prodaja mu je porasla 7,9 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 14,1 posto.