Effie indeks učinkovitosti mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini.
Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata što je ujedno i glavna zadaća marketinških komunikacija.
Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM tim je povodom izjavila kako smatraju da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.