Dvodnevni festival i ove se godine održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića.
Na konferenciji za novinare održanoj u povodu otvorenja festivala Damir Ciglar, predsjednik Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), suorganizatora IdejeX, izrazio je zadovoljstvo što je više od tisuću kolega, oglašivača i predstavnika medijskih kuća prepoznalo značaj IdejeX i odlučilo doći u Umag.
I više od 230 radova prijavljenih na natjecanje pokazuje da je oglašivačka industrija u Hrvatskoj i dalje vrlo dinamična i kreativna, kazao je.
Ispred hrvatskog ogranka Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB), koji je s HURA-om organizator festivala, Jan Jilek rekao je kako je siguran da će se i ove godine poslati ključnu poruku festivala, a to je da su kreativnost i inovativnost elementi na kojima marketinška industrija treba inzistirati, bez obzira radi li se o oglašivačima, agencijama ili medijskim kućama.
U tom smjeru, dodao je, ove je godine prvi put pokrenuto i studentsko natjecanje IdejaXica, na koje je prijavljeno 29 radova.
Poseban gost na konferenciji za novinare bio je Dave Trott, jedan od glavnih predavača na festivalu i marketinški stručnjak s više od četrdeset godina iskustva u struci, koji je izrazio zadovoljstvo dolaskom u Hrvatsku i mogućnošću da svoje znanje podijeli s kolegama iz zemlje i regije.
O programskom dijelu festivala IdejaX, predavačima, panelistima, izložbenom i zabavnom dijelu programa izvijestila je direktorica festivala Mia Pećina, a detalje o prijavljenim radovima i radu žirija predstavili su Nikola Žinić, predsjednik žirija nagrade X i Anđela Buljan Šiber, predsjednica žirija nagrade Mixx.
Na natjecanje u kreativnom oglašavanju X pristigla je ukupno 161 prijava radova koji se natječu u 22 kategorije. Žiri će dodijeliti i "Grand Prix" za najbolji kreativni rad te prestižne titule "Oglašivača godine" i "Agencije godine" temeljem zbroja bodova u ukupnoj konkurenciji pristiglih radova.
Na natjecanje Mixx za online kampanje i elemente kampanja pristigla su ukupno 73 rada, koji će se natjecati u sedam kategorija. Najbolja online kampanja osvojit će posebnu nagradu "Best in Show". Svi radovi prijavljeni u skladu s propozicijama europskog IAB-a ušli su ujedno u izbor za europske nagrade Mixx.
Zajednička dodjela nagrada X i Mixx održat će se u subotu, 12. svibnja.