Uz uobičajeni izložbeni prostor u sportskoj dvorani "Žatika", izložbu će ove godine uvelike obilježiti rezultati strategije "Brending Hrvatske kao vinske zemlje" koje će predstaviti međunarodni stručnjak Tony Hodges. Kako je najavljeno na konferenciji za novinare, riječ je o prvome sveobuhvatnom dokumentu koji će državnim institucijama, vinarskim udrugama i vinarima biti središnja vodilja u pozicioniranju zemlje na vinskim tržištima diljem svijeta.
"Dio strategije svakako će biti i vinski turizam kao ključna gospodarska poluga vinskih regija, o čemu će se na Vinistri održati i zaseban okrugli stol s domaćim i stranim govornicima", najavio je predsjednik Vinistre Ivica Matošević.
Istaknuo je kako ta izložba nastavlja uspješan koncept obogaćivanja svojeg sadržaja događajima poput "Vinistra Gourmet Showcookinga" domaćih restorana i restorana iz Kanade, Italije i Nizozemske. Najavio je i 4. svijet malvazija, neslužbeno svjetsko prvenstvo tog vina na kojem će 25. travnja ocjenjivači iz pet zemalja ocijeniti 190 vina od šest različitih sorti malvazije iz pet zemalja svijeta.
(Hina) xdspo yds