Tržišni udio Karlovačke pivovare povećan na 27,5 posto
Izvor:Hina
Autor:tper
Tržišni udio Karlovačke pivovare povećan na 27,5 posto
ZAGREB, 7. ožujka 2012. (Hina) - Karlovačka pivovara je tijekom 2011.
prodala više od milijun hektolitara piva na domaćem i izvoznim
tržištima, a prema podacima Grupacije proizvođača piva svoj tržišni
udjel povećala je sa 26,1 u 2010. na 27,5 posto u prošloj godini.
foto tper
FotoID: 20120307:NEWS-H3074027:1
Samo prijavljeni korisnici mogu preuzeti fotografiju u punoj kvaliteti.
ZAGREB, 7. ožujka 2012. (Hina) - Karlovačka pivovara je tijekom 2011.
prodala više od milijun hektolitara piva na domaćem i izvoznim
tržištima, a prema podacima Grupacije proizvođača piva svoj tržišni
udjel povećala je sa 26,1 u 2010. na 27,5 posto u prošloj godini.
Istaknuto je to predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher na današnjoj konferenciji za novinare u Zagrebu, na kojoj su predstavili i svoj novi proizvod.
Gerschbacher je istaknu kako su povećanje tržišnog udjela ostvarili u uvjetima kada gospodarstvo ne pokazuje znakove oporavka, ističući kako je Karlovačka pivovara snažna kompanija sa snažnim brendovima i kvalitetnim ljudima.
Karlovačka pivovara, druga po veličini pivovara u Hrvatskoj, članica je Heineken grupe.