Ukupni desezonirani promet industrije u lanjskom prosincu porastao je u usporedbi sa studenim za 0,3 posto, pri čemu je na domaćem tržištu povećan za 8,2 posto, a na stranom je smanjen za 4,8 posto.
Kalendarski prilagođeni podaci pokazuju rast ukupnog prometa industrije za 14,3 posto u odnosu na prosinac 2010. godine.
Po tržištima, promet je u prosincu prošle u odnosu na prosinac 2010. godine na domaćem tržištu porastao za 7,5 posto, a na stranom tržištu veći je za 23,3 posto.
Statistički podaci za cijelu 2011. u odnosu na 2010. godinu pokazuju da je ukupni promet industrije veći za 1,9 posto.
Na razini glavnih industrijskih grupacija u prošloj je godini u odnosu na 2010. ukupna prodaja netrajnih proizvoda za široku potrošnju porasla za 7,8 posto, intermedijarnih proizvoda za 6,9 posto, a energije za 5,2 posto. Pad prometa zabilježen je pak kod kapitalnih proizvoda i to za 11,7 posto, a trajnih proizvoda za široku potrošnju za 21 posto.
Podaci o ukupnim desezoniranim novim narudžbama industrije na mjesečnoj razini pokazuju da su u prosincu u odnosu na studeni narudžbe pale za 5,8 posto, pri čemu su narudžbe s domaćeg tržišta pale za 8,4 posto, a sa stranih tržišta porasle su za 3,4 posto.
Prerađivačka industrija koja radi na temelju narudžbi u prosincu prošle u odnosu na prosinac 2010. godine bilježi pad narudžbi za 26,1 posto, pri čemu su na domaćem tržištu pale za 22,2 posto, a na stranom porasle za 65,2 posto.
No, veći dio prošle godine industrija je bilježila rast narudžbi pa statistika za cijelu 2011. u odnosu na godinu ranije pokazuje rast narudžbi za 11,5 posto, pri čemu su narudžbe s domaćeg tržišta porasle za 2,7 posto, a sa stranog za 51,3 posto.
Na rast narudžbi na godišnjoj razini najviše je utjecao rast narudžbi netrajnih proizvoda za široku potrošnju, za 44,9 posto.
Prema glavnim industrijskim grupacijama, narudžbe kapitalnih proizvoda u prošloj su godini u odnosu na 2010. porasle za 3,5 posto, intermedijarnih proizvoda za 11,1 posto, trajnih proizvoda za široku potrošnju za 13,6 posto, a netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 44,9 posto.