Kako u četvrtak prenose banjalučke "Nezavisne novine", Željeznice FBiH namjeravaju tijekom proljeća pustiti u promet devet garnitura nagibnih vlakova, no sve ovisi o dobivanju dozvila od susjednih zemalja ali i nekim tehničkim pripremama koje još traju.
Postupak dobivanja dozvola iz Hrvatske u završnoj je fazi, pišu novine, a očekuje se kako će taj dio posla uskoro obaviti i Srbija te Mađarska.
Iz Sarajeva u Zagreb i natrag trebali bi prometovati noćni vlakovi, no putovanje će i dalje trajati u prosjeku po devet sati.
Željeznice FBiH to objašnjavaju podsjećajući kako se na svakoj granici, uključujući i onu među entitetima u BiH, mijenjaju lokomotive što znatno usporava prometovanje.
To je pravio moguće promijeniti jedino novim međudržavnim odnosno međuentitetskim sporazumom, o čemu se za sada ne pregovara.
Putnici koji se odluče putovati vlakovima "Talgo" iz Sarajeva u Zagreb povratnu će kartu plaćati po cijeni od 94 konvertibilne marke (nešto manje od 50 eura).