Od ukupnog broja zrakoplova koje su naručili Japanci 40 je modela 787-8 s 260 mjesta za putnike. ANA je prva u travnju 2004. naručila zrakoplove Dreamliner u nadi se da će biti isporučeni do 2008. godine, tj. za Olimpijske igre u Pekingu. No, zbog mnogih problema u proizvodnji, isporuka je kasnila tri godine.
Američki mediji izvijestili su kako je Dreamliner Boeing stajao oko 32 milijarde dolara, što je mnogo više od uobičajenih troškova za programe novih modela koji kreću oko 15 milijarda dolara. Povećani troškovi rezultat su odgoda u protekle tri godine, a "Seattle Times", lokalne novine iz grada u kojem je zrakoplovna tvrtka utemeljena iako je njezino korporativno sjedište od 2001. u Chicagu, zbog povećanih troškova, postavlja pitanje kada će se novi zrakoplov isplatiti Boeingu i odgovara da "sigurno neće u idućih deset do petnaest godina, a možda i nikad".
Neki mediji oprezno napominju kako se ne zna hoće li Boeing i njegovi djelatnici ispuniti zadani, vrlo ambiciozni rok po kojemu bi tvrtka do 2013. trebala isporučivati čak deset letjelica na mjesec budući da sada isporučuje dva zrakoplova.
Trenutačno je naručen 821 Dreamliner koji će se ipak prodavati po nižoj cijeni od 200 milijuna dolara, na koliko je procijenjen.
Glavna značajka Boeinga 787 jest da će, zahvaljujući materijalu od kojega je načinjen, trošiti 20 posto manje goriva od drugih zrakoplova te će zato moći letjeti na duljim relacijama. Umjesto uobičajenog aluminijskog materijala koji služi za pokrivanje krila i trupa putničkih zrakoplova, veći dio Dreamlinera pokriven je kompozitnim materijalima, pojačanim plastičnim masama koje smanjuju težinu letjelice, ali povećavaju njezinu jačinu.
Također, tlak u kabini bit će niži, što znači da će zrak biti bliži normalnim uvjetima, a vlažnost zraka bit će veća jer više nema metalnih dijelova koje može ugroziti korozija.