"Apsolutno odbacujemo teze da se informativnom kampanjom za EU pokriva financiranje predizborne promidžbe", izjavio je Plenković u telefonskom razgovoru za Hinu.
"Sve što je investirano napravljeno je transparentno i ima za cilj informirati hrvatske građane o Uniji. Niti jedan spot na TV-u ili radiju nema karakter predizborne kampanje", ustvrdio je državni tajnik.
Predsjednik HSP-a Daniel Srb prozvao je vladu zbog trošenja novca poreznih obveznika na reklamiranje ulaska Hrvatske u EU, izrazivši uvjerenje kako se iza tih troškova krije namjera da se s tim novcem pokrije financiranje predizborne promidžbe, odnosno spotova koji će u predizbornoj kampanji biti stranačkog karaktera.
Srb se osvrnuo na najnoviju anketu prema kojoj 87 posto hrvatskih građana nije primjereno informirano o tome što je Hrvatska ispregovarala i koje je obveze prihvatila kako bi zaključila pregovore s EU-om.
Plenković uzvraća da ankete agencije Ipsos Puls, koje se provode od 2005., ukazuju na stabilnu i kontinuiranu potporu ulasku u Uniju onih birača koji bi izašli na referendum te da ona varira između 55 i 65 posto, uz 30 do 40 posto onih koji su protiv priključenja.
"Vlada čini ono što joj je obveza i dužnost, a to je da informira građane o Uniji. To će činiti i dalje i intenzivirati uoči referenduma putem medija i skupova o rezultatima naših pregovora", rekao je Plenković.
On je podsjetio da je vlada dan nakon završetka pregovora 24. lipnja objavila svu pregovaračku dokumentaciju i najavio kako bi to mogao učiniti i Bruxelles.
"Upravo zahvaljujući toj našoj transparentnosti ima naznaka da će i EU u cijelosti objaviti svoju pregovaračku dokumentaciju", rekao je Plenković koji nije mogao precizirati kada će se to dogoditi jer se na tome još radi.