Tijekom radnih dana novi vlak vozit će umjesto 11 gradsko-prigradskih vlakova.
Prvi polazak nove garniture u sastavu vlaka br. 8008 je sa zagrebačkog Glavnog kolodvora u 6.24 sati prema Savskom Marofu, a zadnja dnevna vožnja polazi iz Savskog Marofa u 18.36 sati i dolazi u Zagreb u 19.08 sati.
Prototip elektromotornog vlaka za gradsko-prigradski prijevoz je četverodijelna niskopodna kompozicija s dvije motorne jedinice i dva središnja segmenta. Niskopodnost omogućava ulazak putnika bez prepreka s perona, navodi se u priopćenju.
Vlak je opremljen klima-uređajima koji rade automatski, u režimu grijanja ili hlađenja, ovisno o vanjskoj temperaturi.
U putničkom prostoru nalaze se displeji koji pokazuju odredišta putovanja i najavljuju zaustavljanja u kolodvorima i stajalištima putem GPS-uređaja, i to porukama na displejima te putem razglasa, a cjelokupan prostor za putnike je pod videonadzorom.
Vlak je dugačak 75 metara, a može postići najveću brzinu od 160 km/h. Vlak ima kapacitet od 189 sjedaćih mjesta te još 271 stajaće mjesto. Predviđeno je mjesto za prijevoz najviše tri bicikla i jednih invalidskih kolica.