U virtualnom obliku izložba se može pogledati na www.muo.hr, uz stručno audio vodstvo, ali i samostalno, uz pomoć interaktivne karte koja olakšava snalaženje u izložbenom prostoru.
Taj veliki kulturološki projekt je na 1200 četvornih metara predstavio 750 izložaka, od skulptura, slika, fotografija, arhitekture i metala do mode i modnog pribora, stakla, keramike i namještaja. Uz predmete lijepe i primijenjene umjetnosti, posjetiteljima je predočena kultura življenja u razdoblju od 1920-ih i 1930-ih godina 20. stoljeća.
Među više od 76 tisuća posjetitelja izložbe, koja je bila otvorena od 26. siječnja do 28. kolovoza, bilo je i njih 7105 iz inozemstva.
U realizaciji izložbe bilo je angažirano više od stotinu stručnjaka, gotovo isto toliko privatnih i institucionalnih posuditelja, a u nacionalnoj promotivnoj marketinškoj kampanji postavljeno je više od 600 'city light' i 'jumbo' plakata. Zabilježeno je više od dvije tisuće objava o izložbi u hrvatskim i inozemnim medijima, stoji u obavijesti MUO-a.
Na zatvaranju izložbe na terasi Muzeja nastupio je sastav Gadjo Manouche, koji je izvodio glazbu iz 20-tih i 30-tih godina prošloga stoljeća.