On je također rekao da odgovorni za nesreću, u kojoj je bilo oko 200 ranjenih, trebaju biti kažnjeni.
Kineski je premijer ranije pozvao na sveobuhvatnu i transparentnu istragu uzroka nesreće, kao i na inspekciju čitave prometne infrastrukture, rudnika ugljena, gradilišta i industrija koje rade s opasnim kemikalijama.
Kineski je premijer kazao da nije ranije posjetio mjesto nesreće zbog bolesti. "Kroz to vrijeme bio sam bolestan i proveo 11 dana u krevetu. Tek danas liječnici su mi nevoljko dopustili izlazak iz bolnice", rekao je.
Po agenciji Nova Kina, koja navodi direktora ureda šangajske željeznice, uzrok nesreće bili su nedostaci u opremi za signalizaciju nakon udara groma.
Sustav signalizacije "nije prešao sa zelenog na crveno", što je dovelo do željezničke nesreće i smanjilo povjerenje u kinesku željezničku mrežu vlakova velikih brzina, kazao je An Lusheng.
Kineska vlada, koju se sve više kritizira zbog načina na koji upravlja informacijama o nesreći, obećala je u srijedu otvorenu i transparentnu istragu, te kazala da će njezini rezultati biti objavljeni.
Nesreća do koje je došlo u subotu navečer kada su se sudarila dva vlaka na vijaduktu u blizini Wenzhoua najteža je željeznička nesreća u Kini od 2008.
Ta nesreća stavila je u pitanje sigurnost vlakova velikih brzina u Kini, čija bi mreža, koja je krajem 2010. imala 8.358 kilometara, trebala imati 13.000 km 2012. te 16.000 km godine 2020.